bubblisarna

2012-07-01
12:12:42

idag
Idag har jag kommigt hem från vår sommar stuga. där är det jätte kul att vara.
Jag har ett låt tips. DEt är en låt som heter Prise tag med jesse j. den är jätte bra lyssna på den tycker jag.
Jag vill påminna Hanni och Louna om att ni har inte skrivigt inlägg på ett tag.
Ja just nu är det 23 grader i skuggan härligt härligt.
Jag  sitter ute nu  i korta jens och ett svart linne. Funderar på att Gå och hoppa studsmatta snart.
Men jag måste ladda min mobil också inte så inter sannt för er men det ska jag iallafal.
På onsdag ska jag till stan. Då ska jag  och min familj se på ice age 4. Jag tror den är bra.
Ha det så bubbligt
/Roline♥

Kommentar:
#1: ida

roligt;)

2012-07-03 @ 16:07:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: