bubblisarna

2012-06-12
22:56:46

fakta och lite till
Hej alla bubbliga blogg läsare .Jag ska visa lite fakta om två djur.                !LEJON! Lejonet äter kött.Hanarna har en stor man runt huvudet.Det är honorna som jagar killarna är lite latta haha.Det bor på savanen i Afrika.Lejonet är savanens konung.           !BLÄCKFISK!  Bläckfisken har åtta armar.Det lever i Havet oftast vid en sten eller under.Det finns en selsynt Bläck fisk den heter Vampyr-bläckfisk.Den lever på Havets boten i en sprika eller vid sten.Den får lysande ögon och på tentaklerna lyser det när den är rädd eller vill försvara sig. Roline du måste ge mer musik tips så nu gör jag det .Det finns en bra låt som heter Call me maybe den tycker jag om.Och en annan låt vid namn du måste flytta på dig .Jag blir lite ledsen när jag hör den här låten de påminer mig om när jag och min lille syster dansar innan vi äter frukost  vi hör den på radion.Hon bor i Stockholm jag bor ju långt bort från hon typ 4 timmar bort men vi ses på lovet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: